Angajații DSP și Ambulanță, din perioada pandemiei, pot rămâne în sistem! Ce trebuie să facă?

Toți cei peste 2.000 angajaţi în perioada stării de alertă în Direcţiile de Sănătate Publică şi în Serviciile de Ambulanţă vor putea rămâne în sistem, conform unei hotărâri adoptată recent de Guvern. Concret, pentru a putea rămâne în sistemul de sănătate, angajații din perioada pandemiei trebuie să se înscrie și să susțină examen.
„Prin Hotărârea aprobată astăzi de Guvern, a fost stabilit cadrul legal pentru organizarea examenelor în vederea ocupării posturilor pe perioadă nedeterminată pentru personalul angajat pe perioada stării de alertă pe cele 2.000 de posturi aprobate pentru personalul contractual din cadrul direcţiilor de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi al serviciilor de ambulanţă judeţene şi Serviciului de Ambulanţă Bucureşti – Ilfov.”, au transmis reprezentanţii Guvernului într-un comunicat de presă.
Comentariile sunt închise trackbacks dar pingback-urile sunt posibile.