CAS Argeș – anunț de ultimă oră!
În scopul limitării răspândirii infecţiei cu noul coronavirus în rândul populaţiei, până în data de 30 septembrie 2020, cele mai potrivite mijloace de comunicare cu Casa de Asigurări de Sănătate Arges, stabilite printr-un nou act legislativ, sunt cele electronice. Astfel, pentru transmiterea oricărui tip de solicitare, care intră în aria de competenţă a instituţiei, se pot utiliza adresele de email menţionate pe site-ul www.casag.ro, activitate on line( secrgen@casag.ro, asigurati@casag.ro, mf@casag.ro, card.eu@casag.ro, concediimedicale@casag.ro, relpubl@casag.ro), dar şi cea poştală. De asemenea, documentele eliberate de către Casa de Asigurări de Sănătate Arges, necesare asiguraţilor sau altor solicitanţi, se pot transmite tot prin mijloace electronice, dar şi poştale, prevenind, astfel, răspândirea infecţiei cu noul virus.
Persoanele care, totuşi, vor să se deplaseze la sediul instituţiei din Bdul IC Brătianu, nr. 62, Piteşti, în vederea depunerii documentelor necesare obţinerii unor drepturi, vor trebui să respecte regulile impuse la nivelul instituţiei pentru siguranţa acestora.
Măsurile instituite sunt necesare, în principal, până la finalul lunii septembrie 2020, termenele putând fi prelungite sau nu, în funcţie de evoluţia situaţiei epidemiologice determinate de SARS-CoV-2.
Comentariile sunt închise trackbacks dar pingback-urile sunt posibile.