Firmă din Curtea de Argeş, a dat ţeapă la o comandă on-line

Mare atenţie la produsele vândute pe internet de firmele specializate! O femeie din Braşov a avut proasta inspiraţie de a comanda on-line o ramă de ochelari chiar de la o firmă din Curtea de Argeş. Cum rama avea o mărime prea mare, femeia a dat produsul înapoi, însă n-a mai reuşit să îşi recupereze banii de la societatea din Oraşul Basarabilor. Abia când au intrat pe fir cei de la Protecţia Consumatorului, lucrurile s-au rezolvat, însă firma riscă acum să plătească o amendă de zece ori mai mare decât suma pe care o datora clientei.
Reprezentanţii firmei i-au minţit pe cei de la OPC
110 lei, atât a plătit clienta din Braşov pentru rama de ochelari comandată prin internet de la firma din Curtea de Argeş. Când a văzut că produsul este prea mare, l-a returnat, aşteptând banii înapoi. Produsul a ajuns înapoi la jumătatea lunii martie, însă banii au întârziat să apară până în momentul în care femeia a reclamat abuzul la OPC. „A primit banii în aceeaşi zi în care am fost noi în control. Adică două luni mai târziu. Ei au spus că ar fi un caz singular şi că totul s-a întâmplat din cauza unei erori în cadrul sistemului de evidenţă al firmei, motiv pentru care clientul nu a figurat ca fiind în aşteptare de restituire. Ceea ce spun ei e fals, pentru că există o corespondenţă a clientei cu reprezentanţii firmei respective, corespondenţă pe care am primit-o şi noi“, ne-a declarat Magdalena Tofan, comisarul OPC care a mers în control la societatea din Curtea de Argeş. Aceasta a explicat faptul că firma cu pricina riscă o sancţiune de minim 1.000 de lei, sumă de zece ori mai mare decât datoria pe care o reclama clienta.
Comentariile sunt închise trackbacks dar pingback-urile sunt posibile.