
Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Piteşti, la sediul instituţiei din Piteşti, str. Calea Bucureşti, bloc U3, parter, organizează examen/concurs pentru ocuparea a 11 posturi vacante de execuție, personal contractual.
Din cadrul Serviciului Administrare Baze Sportive și Sala Polivalentă:
Din cadrul Serviciului de Iluminat Public:
Din cadrul Serviciului Administrare Bazin de Înot și Baze de Agrement:
CONDIŢII GENERALE (art. 3 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare):
a)are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c)are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d)are capacitate deplină de exerciţiu;
e)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţi sanitare abilitate;
f)îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale:
Pentru posturile de muncitor calificat treapta I – fochist:
Pentru posturile de muncitor calificat treapta I – instalator:
Pentru postul de muncitor calificat treapta I – lăcătuș:
Pentru postul de muncitor calificat treapta I – mecanic:
Pentru posturile de muncitor necalificat treapta I – îngrijitor clădiri:
Pentru postul de muncitor calificat treapta I – electrician:
Pentru postul de muncitor calificat treapta I – laborant chimist:
CITEȘTE ȘI: VIDEO. TRAFIC BLOCAT PE A1! I-A RĂMAS REMORCA ÎN DRUM!
DOSARUL DE CONCURS (art. 6 din H.G. nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare) trebuie să cuprindă următoarele documente:
Notă 1: Actele prevăzute la punctele b), c) şi d) vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării conformităţilor copiilor cu acestea.
Notă 2: Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
Notă 3: Candidaţii declarați admiși la selecția dosarelor, care au depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu au antecedente penale, au obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul instituţiei, de la Biroul Resurse Umane sau la tel. 0248/210.380, interior 136.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
