Primăria Pitești-anunț important pentru cetățeni!

Primăria Pitești-anunț important pentru cetățeni! Din 18.04.2023, acordurile pentru execuția branșamentului/racordului la rețele tehnico-edilitare de pe raza municipiului Pitești nu vor mai fi eliberate de către Direcția Arhitect Șef, din cadrul Primăriei Pitești, ci de Administrația Domeniului Public Pitești, prin Serviciul Tehnic și Problematica Mediului, conform HCL Nr.162/28.03.2023.
CITEȘTE ȘI: ATENȚIE PITEȘTENI! CUM VOR CIRCULA AUTOBUZELE PUBLITRANS ÎN MINIVACANȚA DE PAȘTE?
Pentru obținerea documentelor online, accesați site-ul: www.adp-pitesti.ro, secțiunea „Servicii online” – ,,Documente obținere acord execuție branșament/racord”.După completarea anexelor 1 și 2 și a acordului privind prelucrarea datelor cu caracter personal, se atașează documentele solicitate și împreună se transmit pe adresa de e-mail: domeniupublicpitesti@yahoo.com sau se depun la sediul ADP Pitești, strada Obor, nr.3.
Relații suplimentare pot fi obținute la numărul de telefon: 0248 223 526, interior 124.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook sau pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului