Șocant! Restaurante McDonalds și KFC, închise de Protecția Consumatorilor! Nereguli grave!

0

Încă din primele zile ale noului an, reprezentanții Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Municipiul București au demarat mai multe acțiuni de control la două cunoscute lanțuri de fast-food din Capitală: McDonalds și KFC. Reprezentanții ANPC au oprit temporar activitatea restaurantelor McDonalds și KFC situate în Piața Romană, unde au descoperit mai multe nereguli și au aplicat amenzi contravenționale în valoare de 15.000 lei.

CITEȘTE ȘI: DECIZIE DE ULTIMĂ ORĂ ÎN CAZUL INCENDIATORULUI DIN CURTEA DE ARGEȘ!

Aceștia au dispus măsurile complementare de oprire temporară a desfășurării activității până la remedierea abaterilor și remedierea deficiențelor de informare, în termen de 30 de zile, de la data controlului.

„Furatul la cântar sau cu ocaua păreau lucruri apuse de pe vremea lui Cuza. Sunt convins că nu compania mamă îndeamnă la furt, dar iată că se dovedește că ar fi trebuit să se implice mai mult pentru ca aceste situații să nu apară. Ce mi se pare cel mai ciudat este faptul că niciodată nu e favorizat consumatorul, când apar astfel de abateri. Permanent cel care pierde este acesta, iar cel care câștigă este operatorul economic. Transmitem, astfel, un mesaj, la începutul acestui an, că nu vom schimba abordarea decât în mai ferm.”, a declarat Horia Constantinescu, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.

În urma controalelor efectuate de reprezentanții Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Municipiul București în cele două restaurante de tip fast-food au fost găsite mai multe nereguli, precum:

  • existența unor neconcordanțe în ceea ce privește gramajul porțiilor de cartofi prăjiți, gramajele declarate fiind mai mari decât cele constatate în urma cântăririi produselor gata de consum, prin sondaj;
  • existența unor diferențe, în defavoarea consumatorilor, la băuturile răcoritoare comercializate de la dozator, în sensul că nivelul de lichid nu atingea marcajul înscris pe pahar;
  • lipsa mențiunii asupra ingredientelor cu potențial alergen, în lista de prețuri cu informații privind denumirea, gramajul și prețul produsului, din vecinătatea caselor de marcat;
  • lipsa menţiunii asupra gramajului produselor, pe panoul tactil interactiv de prezentare și comandă a produselor,
  • folosirea unor agregate frigorifice cu acumulări de impurități, resturi alimentare, praf în strat grosier, exfolieri de vopsea, chedere rupte și grilaje cu rugină.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook sau pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata